سرورهای HPE ProLiant با ۴۳ رکورد جهانی عملکرد بی‌نظیر خود را به نمایش می‌گذارند.

HPE ProLiant Gen 11family Intel سرورهای HPE ProLiant با 43 رکورد جهانی عملکرد بی‌نظیر خود را به نمایش می‌گذارند.

سرورهای HPE ProLiant در جایگاه اول در مدیریت داده، سیستم‌های پشتیبان تصمیم‌گیری، جاوا، پردازش تراکنش‌های آنلاین SAP، رندرینگ ویدئویی و مجازی‌سازی قرار دارند.

سرورهای جدید HPE ProLiant Gen11 با استفاده از پردازنده‌های سری AMD EPYC™ ۹۰۰۴، عملکردی تا ۹۹ درصد بیشتر و بهره وری انرژی تا ۴۳ درصد بیشتر نسبت به نسل قبلی را ارائه می‌دهند.

امروز هیولت پکارد انترپرایز (HPE) عملکرد بی‌سابقه را در سرورهای جدید HPE ProLiant Gen11 اعلام کرد که با استفاده از پردازنده‌های سری AMD EPYC™ ۹۰۰۴، عملکردی تا ۹۹ درصد بیشتر و بهره وری انرژی تا ۴۳ درصد بیشتر نسبت به نسل قبلی را ارائه می‌دهند.

این سرورهای جدید نیز در مدیریت بهتر داده، سیستم‌های پشتیبان تصمیم‌گیری، پردازش تراکنش‌های آنلاین SAP، رندرینگ ویدئویی و مجازی‌سازی، رقبای خود را شکست داده‌اند. تا کنون، سرورهای HPE ProLiant Gen10 Plus و Gen11 با استفاده از پردازنده‌های چهارم و سوم AMD EPYC™، کلیه ۴۳ رکورد جهانی را در اختیار دارند.

سرورهای جدید HPE ProLiant Gen11 برای دنیای هیبریدی طراحی شده‌اند تا تجربه‌ای مبتنی بر ابری را ارائه دهند، امنیتی که به طراحی آن اعتماد برانگیزد، و عملکرد بهینه برای هر بار کاری. این سرورهای جدید از مجموعه‌ای از بارهای کاری جدید پشتیبانی می‌کنند، از جمله هوش مصنوعی، تحلیلات، نرم‌افزارهای نیتیوی ابر، برنامه‌های گرافیکی، یادگیری ماشین، زیرساخت میزکار مجازی (VDI) و مجازی‌سازی.

 

سرورهای HPE ProLiant

 

برخی از مزایای سرورهای HPE ProLiant

  • افزایش تسریع در به‌روزرسانی مدرنیزاسیون مبتنی بر داده با عملکرد ۵۶٪ بهتر در سیستم‌های پشتیبان تصمیم‌گیری برای سرورهای دو پردازنده با استفاده از سرور HPE ProLiant DL385 Gen11 با نسخه Enterprise Edition Microsoft® SQL Server 2022.
  • بهبود بازگشت سرمایه در تحلیل داده با بهترین عملکرد/قیمت جهانی برای سرورهای یک پردازنده با استفاده از سرور HPE ProLiant DL385 Gen11.
  • با سرعت ۶۰٪ بیشتر در پردازش تراکنش‌ها در SAP، در صنایعی مانند توزیع، خدمات مالی، تولید و خرده‌فروشی، برای سرورهای دو پردازنده با استفاده از سرور HPE ProLiant DL385 Gen11، نتایج کسب و کار را باز کنید.
  • با عملکرد جاوا تا ۲ برابر بهتر در سرورهای یک پردازنده با استفاده از سرور HPE ProLiant DL325 Gen11، خدمات رسانی رسانه‌ای دیجیتال را تحول بخشید.
  • با عملکرد دو برابر بهتر در رندرینگ ویدئویی بر روی سرورهای دو پردازنده با استفاده از سرور HPE ProLiant DL385 Gen11، زمان تولید سریع‌تر و تصویری بهتر را فراهم کنید.
  • با ۷۰٪ عملکرد بالاتر برای سرورهای دو پردازنده با استفاده از سرور HPE ProLiant DL385 Gen11، عملکرد مرکز داده مجازی را بهبود بخشید.

شرکت هیولت پکارد انترپرایز (HPE) یک شرکت جهانی ابرتا آند (Edge-to-Cloud) است که به سازمان‌ها در تسریع به دست آوردن نتایج و استخراج ارزش از تمام داده‌هایشان در هر جایی کمک می‌کند. با بنا شدن بر دهه‌ها تصور از آینده و نوآوری برای پیشرفت شیوه زندگی و کار مردم، HPE به عنوان یک سرویس‌دهنده فناوری منحصربه‌فرد، باز و هوشمند، راهکارهای فناوری فراگیر و باز را ارائه می‌دهد.

با پوشش خدمات ابری، محاسبات، محاسبات با عملکرد بالا و هوش مصنوعی، لبه هوشمند، نرم‌افزار و ذخیره‌سازی، HPE تجربه‌ای پایدار در تمام ابرها و لبه‌ها فراهم می‌کند، به مشتریان کمک می‌کند تا مدل‌های کسب و کار جدیدی را توسعه دهند، به روش‌های جدیدی درگیر شوند و عملکرد عملیاتی خود را افزایش دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت www.hpe.com مراجعه کنید.

نیما میری
ارسال دیدگاه